czwartek, 24 lutego 2011

Urodziny Jose, piknik i imprezowy poniedziałek

Ostatni tydzień minął na powiększaniu erasmusowej ekipy, chodzeniu (albo i nie) na zajęcia oraz walce z przeziębieniem!!! Tak, Moniax rozchorował się po raz drugi, ale dzisiaj już jest dobrze (tak to jest z chorowaniem po zmianie klimatu - trwa to dzień lub dwa, na szczęście, bo nie ma nic gorszego niż chorowanie na erasmusie!). 

Sobota była dniem urodzin Jose! Czyli powitajmy hiszpańskie heavymetalowe towarzystwo po raz kolejny :D

Jose otwiera prezent. To pomarańczowe coś to kamienie ;) Jose jeszcze nie wie, że prezent, czyli bilet na heavymetalowy koncert, przyklejony jest do spodu pudełka opakowania. :D Się zmieszał biedny :D


No fajne te kamienie, dzięki...


Ohoo. Ciepłooo.


Jest! :D


Towarzycho przy stole.


Carlos, który uważa, że źle wychodzi na zdjęciach. No ja się nie zgadzam.


Po kolacji przenosimy się do jednego z klubów, oczywiście koniecznie heavymetalowych.

Oto heavymetalowa banda w pełnym składzie :P


Carlos i Nuria.


Ariel też jest :D


Juan i Carlos. Czyli Juan Carlos.


Tym razem Jurema jest zbyt pijana, by uciekać przed aparatem :)))))))


No i się rozmazało. Przynajmniej nie widać zmrużonych oczek :P


Nuria się wyduria.


Reszta też.



Tu już wracamy, a Jurema prezentuje swą heavymetalową kreację. Oczywiście dostanę w czapę za to zdjęcie, no ale tam :D


Następnego dnia rankiem, czyli koło godziny czternastej obudził mnie sms. PIKNIK! Wypadało iść, no bo człowiek głodny, a w lodówce niewiele. Wskoczyłam na rowerek miejski i po kilkunastu minutach poszukiwań byłam już przy Turii, a tam same gwiazdy!

Claudio kroi bagietkę... :D


Aggeliki się wyspała.


:)


W niedzielę na Turii jest całkiem sporo ludzi.


Simooooone.


Niko przyniósł dostawę jedzenia.


Leonidas też.


My i fontanna w tle.



Ponieważ mamy tutaj wielu fanów piłki nożnej, po obfitym śniadanio-obiedzie przyszedł czas na MECZ! Ha. Zdobyłam nową ksywkę. LA BESTIA :D


Zdjęcie ekip, jak przed każdym poważnym meczem.


Moniax na ochłapach. W Hiszpanii mam inną taktykę.


Tym razem to moja drużyna wygrała! A piknik przerodził się w siesto-fiestę. ;D


Turia nocą.


Takie tam rozrywki Włochów.


Kończymy, żegnamy się. Niedzielny piknik ma się stać naszą tradycją.


Nie ma olewactwa. W poniedziałek, czyli dnia następnego, wychodzimy na piwko ;) Ale nie za daleko w miasto, żeby się przypadkiem zbytnio nie zmęczyć.

Caroline.

Moniax stłukł szklankę. Nic nowego ;) Tyle, że spodnie Leonidasa ucierpiały...


Ktoś tam zarzucił, że gdzieś jest impreza. Idziemy ;D Poniżej fota jak z okładki serialu. :D


Fajnie jest, czekamy na znajomych już z 15 minut, a nie jest zbyt ciepło!


Na imprezie okazało się, że mamy nadmiar ludzi. Nie przeszkodziło nam to jednak w poznaniu kilku osób. Spotkałam Włoszkę, z którą dialog prezentował się następująco:

Włoszka: Skąd jesteśśśś!!!
Moniax: Z Polski.
Włoszka: POLSKAAAAAAAAAAAAA!!!!! (wybuch radości)

Chwila przerwy. Tutaj Włoszka prezentuje mnie każdej przechodzącej obok osobie. Włosi kochają Polaków!

Włoszka znienacka: FORZAAAAAAA ITALIAAAAAA!!!!!!

Chwila konsternacji.

Włoszka: Jak jest FORZA po Polsku?
Moniax: Siła.

"SIŁAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!"

I tak już było do końca imprezy. Każdy, kto obok nas przeszedł, musiał przejść obowiązkową lekcję polskiego oraz zobaczyć na własne oczy, jak to Włoszka przyjmuje pozę goryla i krzyczy nowo przyswojone słówko.

Na lewo ode mnie zabawna Włoszka ;)


Kolega z Hiszpanii (który strzelił focha, bo myślałam, że jest Włochem, co poradzisz).


To tyle. Ja się kuruję, a wy bawcie się dobrze, tak jak ten pan niżej ;)

5 komentarzy:

  1. CosaMariposa2 marca 2011 10:13

    Ahh Moniax musisz zmienic tytuł bloga :D na IMPREZOWE ŻYCIE MONIAXA :):):) taaaa bawim się dobrze;] pisząc licencjat bss bo idę na seminarium zdać I rozdział. Dios mio ;] ;********************************************* I miss UUU

    OdpowiedzUsuń
  2. No, ale zawsze to się tym blogiem można pokrzepić. I od razu chce się siadać do komputra;) Jedz Monia czonsyki i przegryzaj cebulą, a popijaj Grzańcem Galicyjskim, w różne ludzie wierzą zabobony, ale mi to ostatnie służy oj służy na przeziębienia;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No imprezy są w każdy czwartek, piątek, sobotę.. A niedziela to na ogół piknik albo co :P Nie narzekamy :D Trzymaj się Anior :*

    Asia: A wiesz, że ja sobie czasem tęsknię za Krakowem? :D Doceniaj, doceniaj! Tutaj w ogóle, kto był w Krakowie to mówi, że chciałby tam mieszkać :P Już nie muszę czosnku zajadać ;D Już mnie wyleczyły te mordercze ilości :P Ach grzanieccc... Już niedługo wracam i robimy jakie grzane wino. Na czwartym roku narzucam tempo ;D Haha, trzeba będzie pewne zwyczaje z Walencji przenieść na Kraków, haha :P do następnego ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja ubóstwiam Kraków, od dziecka wiedziałam przecież gdzie będę studiować;) I już zbieram na jaką kanciapę postudyjną, później dam Ci numer konta, można 1% wpłacać co miesiąc;) Marzę coby Twoje tempo się tu w Krakowie szerzej zadomowiło, obiecuję, że będę mocno ćwiczyć cobym bardzo od Ciebie nie odstawała, choć czuję że po kolejnych zdjęciach i relacjach nadal będziesz niekwestionowanym liderem. Eh, zawsze byłam 2ga w dzienniku to i to jakoś może zniosę:D Trzymaj się cieplutko i wiedz, że jak wszystko widzę, jak oko Mordoru;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hee, ja też zbieram na kanciapę postudyjną! :D haha, mam taką puszkę świnkę. ;P Jeju, jak sobie teraz myślę o Krakowie to naprawdę mi się tęskno robi :P to jest genialne miasto ;D heh, czas szybko leci, niedługo wracam i się bierzemy do roboty! ;D:D:D ostrzegam :D trzymaj się tam :*

    OdpowiedzUsuń